Weekend

Zo,

Eerste weekendje achter de rug. Vrij intens geweest. Vrijdagavond lekker gaan eten bij een Italiaans restaurant en zaterdag drankjes gedaan in het Meatpacking District. Meatpacking is een gedeelte van New York waar veel discotheken en barretjes zitten. Helaas voor mij, waren we op het laatst nog maar met zijn drieen, waarvan slechts één vrouw. Dit betekent: "Sorry Pal, no entry, you need at least two ladies". Jullie zullen begrijpen dat ik het betere Engelstalige scheldwerk uit de kast heb getrokken, maar dat mocht helaas ook niet baten. Geen discotheek dus voor ons, maar wel een hele gezellige bar waar alleen maar idioten stonden te tanken. Ook prima.

Zondag dus met hoofdpijn uit mijn bed, aangezien ik had afgesproken om Harm de stad te laten zien. De hele dag dus een beetje door Manhattan gestruind en tegen 17h00 uur richting Brooklyn (Breukelen) gegaan met de metro, om vanuit daar met enkele collega's over de Brooklyn Bridge terug te lopen naar Manhattan.

Al met al, vrij intensief weekendje dus, maar wel heel leuk.

Tot snel maar weer.

Gr
Stefan

1 opmerking:

Unknown zei

Stefan,

Je moet becks even bellen, hij is in New York deze week met zijn vader. Je kan mij belle\mailen voor het telefoonnummer van zijn vader.

Gr

Alex