Eerste dagen

Beste allemaal,

Mijn eerste weekje in New York en vandaag mijn eerste dag op kantoor.
Vorige week dinsdag dus aangekomen en zowel de vlucht als de douane en immigratie verliepen voorspoedig. Ik landde om twee uur lokale tijd en om 16h30 was ik al in mijn hotel. Voor New Yorkse begrippen erg snel.

Eerste drie dagen in het Empire Hotel geslapen dat kantoor voor mij had geboekt, aangezien mijn appartement werd schoongemaakt. Donderdag mijn spullen naar het appartement gebracht en vrijdagochtend een auto gehuurd met enkele mensen van kantoor. We zijn vervolgens naar Cape Cod (Massachusetts) gereden voor Labor Day weekend. Maandag was namelijk een vrije dag. Gisteren teruggekomen en zelfs mijn eerste rij-ervaringen opgedaan in New York. Is toch net even wat anders dan Utrecht, hahaha.

Het appartement is fantastisch. Spectaculair uitzicht en verder gewoon leuk om je eigen plekje te hebben. Zie de foto's hiernaast.

Al met al dus nog niet zoveel meegemaakt, maar dat gaat allemaal nog wel komen. Het is hier nog ontzettend warm en de luchtvochtigheid is erg hoog. Je komt dan ook al snel bezweet aan op kantoor. Gelukkig wordt het als het goed is snel aangenamer.

Ik ga jullie natuurlijk op de hoogte houden van al mijn belevenissen en laat snel weer eens iets van me horen.

1 opmerking:

Unknown zei

Zo vriend, dat heb je niet slecht gedaan... Graag meer foto's