Kerst & Oud en Nieuw

Zo weer een tijdje geleden. Veel gebeurd in de tussentijd. Ben inmiddels oom geworden van mijn neefje Tijs. Yvonne is op 19 december 2007 bevallen en het is een mooi jochie. Binnenkort zal ik hier even wat foto's van hem plaatsen.

Mijn ouders zijn van 22 december 2007 tot 29 december geweest. Als ik ze mag geloven, vonden ze het fantastisch. Ik vond het ook erg leuk om ze te laten zien waar ik woon en werk. Ik had een ontzettend druk programma voor ze in elkaar gedraaid om ze in een week toch een goed beeld van New York te geven. We hebben veel gefietst door Manhattan, gewandeld in Central Park, naar een voorstelling in het Apollo Theater in Harlem geweest, Battery Park en heel veel gegeten en rondgelopen door alle wijken. Eerste kerstdag kwam Annette aan en we hebben samen heerlijk met ze gegeten.

Vrijdag, de dag voor ze vertrokken, hebben we ze nog een helikopter vlucht boven Manhattan cadeau gedaan. Ik denk dat dat een fantastische afsluiter voor ze was van een fantastische week.

Die vrijdag kwam Geert aan en zondag Rudy en Peter om Oud&Nieuw in New York te vieren. Kaartje voor 230&fifth, een club met een fantastisch uitzicht over New York, kostte slechts USD 300 (auw), maar was uiteindelijk het geld zeker waard. We waren met een grote groep en aan champagne geen tekort. Dinsdag was ik natuurlijk weer meer dood dan levend.

Oh ja, zondag ook nog naar de New York Jets geweest. Dit is 1 van de 2 American Football teams van New York. De ander is New York Giants. De wedstrijd werd overigens wel in het Giants Stadium gespeeld. Helaas was het ijskoud, dus hebben we maar twee quarters gekeken en toen maar weer naar huis. Een wedstrijd American Football is echter wel echt een aanrader om een keer naar toe te gaan.

Inmiddels is het alweer 2008. Tijd gaat snel, met name als je het erg naar je zin hebt. Vrijdag aanstaande vlieg ik terug naar NL om even mijn neefje in levende lijve te zien. Woensdag 16 januari vlieg ik weer terug. Wellicht zien we elkaar nog in die dagen.

Houd jullie op de hoogte.

Aaaaaiiitt'

S

Geen opmerkingen: