Tussenstandje

Zo, er zijn intussen alweer wat weekjes voorbij gevlogen waarin ik natuurlijk niet heb stilgestaan. Ik zal maar beginnen bij afgelopen week.
Afgelopen week mijn eerste bezoek gehad en dat was erg leuk, maar ook erg vermoeiend. je probeert er 's avonds toch altijd bij te zijn en na een etentje in het restaurant beland je vaak toch wel weer in een bar/discotheek. Vrijdag dan ook even vrij moeten nemen, omdat ik het leven even niet meer aankon, hahaha.
Maandag ben ik naar de New York Knicks geweest. Erg leuk om een keer mee te maken, maar vind baseball toch leuker. Binnenkort ook nog even naar de Giants (American Football), wat een hele happening blijkt te zijn. Overdag richting stadion, op parkeerplaats barbecuen en drinken en vervolgens de wedstrijd kijken.

Inmiddels alweer iets kouder geworden hier. Gisteren zelfs met de winterjas richting kantoor. Helaas kennen ze hier niet echt herfst, dus het wordt na de zomer vrijwel meteen koud, brrrrrrr.

De week daarvoor ben ik naar de Vliegende Panters gegaan. Zij traden op in the Netherlands Club, een plaats waar alleen maar Nederlanders komen. Hun show was erg leuk en erg grof. In ieder geval een aanrader om in Nederland naar toe te gaan. Zaterdag 13 oktober was het Octoberball op de Tennis and Racquet Club van New York, een gala avond voor het goede doel. Dit kwam kort samengevat neer op heel hard drinken en lekkere happen.

Ik houd jullie op de hoogte.

Oh ja, ik heb ook nog een helikoptervlucht boven Manhattan gemaakt en naar de musical "Spammalot" geweest.

Gr
Stefan

Geen opmerkingen: