Thanksgiving

Ola,

Het is alweer een tijdje geleden, dus hier weer even een update.

Vrijdag 16 november was het Peter Stuyvesant Ball, een gala diner dat vanuit de Netherlands Club wordt georganiseerd. Een once in a life time opportunity in de zin van: 1 keer en nooit meer. Erg stijf publiek (koninklijk huis, ambassadeur en nog enkele bekendheden) en veel totaal oninteressante praatjes van mensen die overduidelijk hun 15 minutes of fame dachten te hebben tijdens dit bal. Gelukkig zijn we na het bal nog even naar de Room Service, een discotheek, geweest waar we nog even konden acclimatiseren.

Afgelopen dagen vrij gehad in verband met Thanksgiving. Donderdag bij collegaatje een echte Turkey gegeten en gezellig wijntjes gedronken. Dit was erg gezellig. De kalkoen was ook fantastisch (zie foto). Top gedaan Marja en Aimee! Vrijdag lekker gaan dimsummen en zaterdag gaan baseballen en door Manhattan gefietst met Annette. Super mooie ervaring om lekker op je fietsje door overvol fifth avenue te crossen. Als je levensmoe bent, moet je dat in ieder geval een keer doen. Om het nog even spannender te maken.....

Verder niet zoveel gedaan. De voorbereidingen voor Oud&Nieuw zijn in volle gang. Ben van plan om met een paar mensen een kroeg af te huren en zelf een feest te geven. New York met nieuwjaar is ondoenlijk. Iedereen aan wie ik vraag wat ik met nieuwjaar moet gaan doen hier, zegt dat ik gek ben dat ik het hier vier: "Leave New York and go as far as you can". Nou, echt gerustgesteld ben ik dan ook niet. Het blijkt dus echt een heksenketel te zijn en kaartjes voor een discotheek kosten al gauw tussen USD 300 en 400. Een beetje veel geld, voor waarschijnlijk weinig. Hopen dat ons plannetje in ieder geval lukt.

Morgen weer vroeg op, dus laat het hier voor nu maar even bij. Volgende week komt Mol op bezoek en ik heb zo het gevoel dat ik daar nu al voor moet gaan bijslapen.........

Tot snel.

S

Geen opmerkingen: